تکمیل مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال

تکمیل مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۸ | ۱۳۹۹/۰۷/۰۸

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و منتظر دستگاه‌های خدمات رسان هستیم تا انشعابات آب، برق، گاز و ... آنها را نصب کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود حق لطفی با اشاره به اینکه پرونده واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال بسته می‌شود، اظهار کرد: برای شهر جدید هشتگرد در مجموع ۳۵ هزار واحد مسکن مهر تعریف و باید به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه تا پایان آبان ماه ۱۹۰۰ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود، توضیح داد: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و منتظر دستگاه‌های خدمات رسان هستیم تا انشعابات آب، برق، گاز و ... آنها را نصب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۵۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد مشکل زیرساختی دارند که سعی داریم با هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان مشکل را در مدت زمان کوتاهی حل کنیم.

این مسئول در پاسخ به گلایه برخی شهروندان مبنی بر طولانی شدن پروسه تحویل واحدهای مسکن مهر اضافه کرد: به جز آورده اولیه، متقاضیان باید هر ماه اقساط خود را پرداخت کنند ولی به دلیل عدم پرداخت به موقع بدهی آنها به شرکت‌های مجری این طرح به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق لطفی تاکید کرد: به جز بدهی متقاضیان، بانک‌ها هم به بخشی از تعهد خود مبنی بر تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز این پروژه عمل نکرده و بیش از ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارند.

وی اضافه کرد: با این وضعیت تورم بدیهی است وقتی منابع مورد نیاز این پروژه‌ها به موقع تامین نشود، در تحویل آنها به متقاضیان با مشکل مواجه می شویم.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman