مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

۱۲۵۰ نفر مشمول دریافت وام ودیعه شدند

۱۲۵۰ نفر مشمول دریافت وام ودیعه شدند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۵ | ۱۳۹۹/۰۷/۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲۷۵۸ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ازاین شمار ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی، به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: باتوجه به رکود برخی کسب و کارها براثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد.

وی بیان کرد: براساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت‌ به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به این که در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند، تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

وی تصریح کرد: از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند.

داعی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول این طرح به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman