معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خبر داد:

آغاز ساخت پروژه مسکن ملی در خلخال

آغاز ساخت پروژه مسکن ملی در خلخال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۲ | ۱۳۹۹/۰۷/۰۲

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ساخت پروژه مسکن اقدام ملی در شهر خلخال آغاز شده و ۶۰ خانوار بی‌خانه در این شهر صاحب مسکن می‌شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، حامد کیخسروی افزود: در حال حاضر بیشترین سطح تقاصا برای برخورداری از مسکن اقدام ملی این استان در شهرهای پارس‌آباد و خلخال از سوی متقاضیان برخورداری از این مسکن صورت گرفته و بنیاد مسکن استان اردبیل و مجری طرح‌های مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، اجرای پروژه ساخت مسکن اقدام ملی در این ۲ شهر را در اولویت اجرای پروژه‌های مسکن اقدام ملی این استان قرار داده است.

وی اظهارداشت: بر این اساس مراسم قرعه‌کشی بین ۱۱۱ متقاضی ثبت‌نام کرده برای برخورداری از مسکن اقدام ملی شهر خلخال در محل فرمانداری این شهر انجام و نام ۶۰ نفر از برندگان این قرعه‌کشی مشخص شده و در لیست صاحبان واحدهای مسکونی این پروژه ۶۰ واحدی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه احداث مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و خلخال نیز در لیست احداث مسکن بنیاد مسکن استان قرار دارد، گفت: از مجموع ۴۰۰ ثبت‌نام‌کننده برای برخورداری از واحدهای مسکن اقدام ملی در شهرستان خلخال پس از پایش ۱۱۱ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

او افزود: در مرحله اول احداث مسکن اقدام ملی در خلخال و در زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۶۰ واحد ۸۱ متری در سه بلوک پنج طبقه و هر بلوک با ۲۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن احداث و عملیات اجرایی این پروژه از هفته جاری آغاز می‌شود.

وی تشریح کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل در نظر دارد با تامین زمین موردنیاز از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان مجموع واحدهای احداث شده اقدام ملی در خلخال را به ۱۲۰ واحد افزایش دهد.

وی شرط برخورداری از مسکن اقدام ملی را آورده ۴۰۰ میلیون ریالی متقاضیان واجد شرایط شناخته شده برای دریافت این مسکن اعلام کرد و گفت: بنیاد مسکن برای تکمیل عملیات اجرایی واحدهای مسکونی اقدام ملی با زیربنای حداکثر ۸۱ مترمربع یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت در اختیار متقاضیان این واحدها قرار می‌دهد.

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: خاک‌برداری و آماده‌سازی زمین محل اجرای طرح مسکن اقدام ملی در خلخال به پایان رسیده و عملیات اجرایی احداث ۶۰ واحد مسکونی این شهر بزودی آغاز می‌شود.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman