رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

2 هزار ایثارگر کرمانی صاحبخانه خواهند شد

2 هزار ایثارگر کرمانی صاحبخانه خواهند شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۴ | ۱۳۹۹/۰۷/۰۱

معاون رئیس‌جمهور از انعقاد تفاهم نامه ای با استانداری کرمان به منظور ساخت مسکن برای ۲ هزار نفر و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ ایثارگر در کرمان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سعید اوحدی در دیدار با امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اتفاق خوبی که در این سفر افتاد امضای تفاهم‌نامه در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران در استان کرمان بود که این اتفاق باید برای کشور الگوسازی شود.

وی وی با اشاره به اینکه یکی از مجموعه‌های خصوصی استان در راستای ایجاد اشتغال ایثارگران گام‌هایی برداشته است، افزود: بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران پای کار آمد که این موضوع بسیار مهم است و در کشور باید مورد توجه واقع شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام دستگاه‌ها درآیند امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه اقدام کنند.

اوحدی تصریح کرد: ما مدیون خانواده شهدا هستیم لذا اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها است زیرا یک فرزند باید برای مادرش وسایل زندگی راحت را فراهم آورد در حالی که در این شرایط برعکس شده است.

در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای کرمان، تفاهمنامه تأمین زمین، ساخت مسکن برای ۲ هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی گلزارهای کمتر از ۱۰ مزار مطهر شهدا به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار کرمان رسید.

مهر

برچسب ها:

مسکن ایثارگران ،کرمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman