واجدان شرایط وام ودیعه مسکن بخوانند

واجدان شرایط وام ودیعه مسکن بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۶/۲۳

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن فقط تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه بیست و چهارم شهریورماه برای ارائه درخواست فرصت دارند.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین کشاورز با بیان این که تاکنون حدود شش هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند افزود: متقاضیان باید هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح اقدام ملی استان اظهار داشت: تا کنون برای ۲ هزار واحد اقدام ملی مسکن زمین را تعرفه کردیم و امیدواریم تعداد زیادی را تعیین تکلیف کنیم.

کشاورز، همچنین به تمدید مهلت بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریورماه اشاره و بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فقط تا ساعت ۲۴، سی ام شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام تمامی متقاضیان و انجام مراحل کار برای پروژه های شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در چارچوب اجرای "طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" در کشور صورت گرفته است که بر این اساس ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

گیلان با وسعت ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دومین استان پرتراکم در کشور است.

ایرنا

برچسب ها:

وام ودیعه مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman