استاندار لرستان تشریح کرد:

جزئیات طرح مسکن ملی در استان لرستان

جزئیات طرح مسکن ملی در استان لرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۱ | ۱۳۹۹/۰۶/۲۳

استاندار لرستان گفت: ۲۰ هزار نفر از شهروندان استان برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر واجد شرایط لازم هستند.
استاندار: ۱۳هزار لرستانی واجد شرایط مسکن ملی هستند
استاندار: ۱۳هزار لرستانی واجد شرایط مسکن ملی هستند

خرم‌آباد - ایرنا -

ب‍ه گزارش ایرنا سیدموسی خادمی شامگاه شنبه درجلسه ویدئوکنفرانس شورای مسکن افزود: ۱۰هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب اجرای طرح ملی اقدام مسکن توسط دولت برای واجدین شرایط لرستانی ساخته می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون تامین زمین در شهرستان های مختلف پیگیری می شود و در برخی از مناطق پیشرفت بیشتری صورت گرفته و پروژه آغاز شده است.

استاندار لرستان گفت: اجرای این تعهد دولت با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی با جدیت دنبال می شود.

خادمی با اشاره به ضرورت واریز مبلغ اولیه ثبت نام از طرف متقاضیان تصریح کرد: با وجود ارسال پیامک به واجدین شرایط، تعداد افرادی که مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده‌اند بسیار کم است که این موضوع کار اجرای طرح را با کندی مواجه می کند.

وی افزود: زمین طرح اقدام ملی مسکن تقریبا مجانی در اختیار افراد قرار داده می شود و علاوه بر تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، هزینه های مربوط به صدور پروانه، نظام مهندسی، انشعابات و اشتراکات زیر ساختی نیز تخفیف های خاصی دارد.

استاندار لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه اقدام ملی مسکن فرصت مغتنمی برای خانه دار شدن است از متقاضیان درخواست می شود حدود ۴۰ میلیون تومان مبلغ اولیه را به حساب مربوطه واریز کنند تا عملیات اجرایی طرح هرچه سریع تر آغاز شود.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman