مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تشریح کرد:

بررسی آخرین وضعیت تحویل مساکن مهر

بررسی آخرین وضعیت تحویل مساکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۴ | ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

آخرین وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان‌های فارس، همدان، آذربایجان غربی، قزوین و کرمان در نشست هفتگی پیگیری اتمام پروژه‌های مسکن مهر بررسی شد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان در این نشست بار دیگر بر ضرورت تسریع امور از طریق هماهنگی‌های بخش‌های مختلف استانی فعال در حوزه مسکن تاکید کرد و افزود: مدیران ستادی هم باید دوشادوش مدیران استان بر سر پروژه‌ها حاضر باشند و مشکلات موجود در پروژه‌ها را لحظه‌ای رصد و برطرف کنند تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی پایان آبان ماه سال جاری تمامی پروژه های بالای ۳۰ درصد پیشرفت و بدون مشکلات حقوقی را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه این نشست از همکاری استانداران و معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر کشور تقدیر کرد و توضیح داد: بدون حضور و همراهی این عزیزان در کنارمان نمی‌توانیم مسائل موجود در استان را برطرف و مشکل مسکن را در کشور حل کنیم.

وی همچنین از همراهی‌های رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در استفاده از ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری قوه مقننه تشکر کرد و گفت: نمایندگان عزیز مجلس با پیگیری‌های مفید و اثرگذارشان نقش مهمی در اتمام این پروژه ملی دارند.

گفتنی است نشست پیگیری اتمام پروژه های مسکن مهر هر هفته با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و سایر مدیران حوزه فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود و در این جلسات روند تکمیل واحدهای باقیمانده در استان‌ها طی گزارشات ویدئو کنفرانسی از استان به اطلاع حاضران در جلسه می‌رسد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها:

مسکن مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman