رئیس کل دادگستری کرمانشاه خبر داد:

برخورد دستگاه قضا با زمین‌خوار حرفه‌ای

برخورد دستگاه قضا با زمین‌خوار حرفه‌ای
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۷ | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برخورد قاطع دستگاه قضائی با زمین‌خوار حرفه‌ای در شهرستان کنگاور خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، پرویز توسلی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شکایت اهالی شهرستان کنگاور مبنی بر اینکه ٢٠ سال پیش ٨٠٠ خانواده در تعاونی مسکن نیروی انتظامی ثبت‌نام کرده‌اند و پس از پرداخت پول، برگه واگذاری زمین به آنان اعطا می‌شود، اما در ٢٠ سال گذشته نه تنها پیشرفتی در ساخت آن صورت نگرفته، بلکه از میزان متراژ اولیه زمین نیز کاسته شده است، دستگاه قضائی پیگیر پرونده زمین‌خواری در این شهرستان شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی بنا به وظیفه ذاتی خود که برخورد با مفسدان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و با توجه به اهمیت موضوع و سرگردانی بیش از ۸۰۰ خانواده کنگاوری، موضوع را با حساسیت دنبال و پیگیری کرد و نهایتاً پس از کش و قوس‌های فراوان، متهم «ش.م» دستگیر و روانه زندان شد.

توسلی‌زاده افزود: قرار وثیقه ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به اتهام مشارکت در انتقال مال غیر به میزان ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی برای متهم صادر شده است، اما به‌دلیل عدم تودیع وثیقه، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایجاد چنین مشکلاتی برای مردم ناشی از عدم انجام وظایف قانونی توسط دیگر ادارات است که مردم و دستگاه قضائی را با چنین مشکلاتی مواجه می‌کنند.

مهر

برچسب ها:

زمین خواری ،کرمانشاه 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman