برنامه ویژه کمپانی گوگل برای ساخت شهرک

برنامه ویژه کمپانی گوگل برای ساخت شهرک
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۱ | ۱۳۹۹/۰۶/۱۷

گوگل قصد دارد شهرکی را در نزدیکی سیلیکون‌ولی احداث کند که شامل ۱۸۵۰ واحد مسکونی و امکانات کامل مانند پارک‌ها، فروشگاه‌ها، دفاتر، استخرها و زمین‌های ورزشی باشد.
به گزارش اخبار ساختمان، کمپانی گوگل به تازگی از یک طرح پیشنهادی برای Middlefield Park که در شهر مانتین ویو قرار دارد رونمایی کرده است. این کمپانی می‌خواهد در شهرک خود ۱۸۵۰ واحد مسکونی را بسازد که ۲۰ درصد آن‌ها به‌صرفه خواهند بود. این کمپانی در سال گذشته حدود یک میلیارد دلار را برای ساخت مسکن در نظر گرفته است که شامل تغییر کاربری برخی از زمین‌های خود برای ساخت ۱۵ هزار خانه جدید برای افرادی که درآمد مختلفی دارند می‌شود تا خانواده‌های کم‌درآمد نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

برنامه ویژه گوگل برای ساخت این شهرک‌ها زمانی افتتاح می‌شود شرایط کاری برای بسیاری از مشاغل مشخص نیست و بسیاری از شرکت‌های سراسر جهان به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها به کارمندان اجازه می‌دهند برای همیشه یا حداقل تا سال آینده میلادی دورکار باقی بمانند. برای مثال گوگل اعلام کرده تا اواسط سال ۲۰۲۱ به حضور کارکنان در دفتر نیازی نیست.

با وجود شرایط پیش‌‌آمده برای دورکاری گوگل تنها شرکتی نیست که قصد دارد این شهرک را ایجاد کند و دفاتر فیزیکی خود را گسترش دهد. آمازون نیز حدود یک ماه پیش از برنامه‌ای برای گسترش فضاهای فیزیکی در دفتر خود در ۶ هاب فناوری در سراسر ایالات متحده خبر دارد. آمازون برای اجرایی کردن این برنامه ۱/۴ میلیارد دلار سرمایه درنظر گرفته است و می‌خواهد ۳۵۰۰ نفر را استخدام کند.

فیسبوک نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که می‌خواهد یک دفتر بزرگ را در نیویورک ایجاد کند. این دفتر بزرگ برای گسترش عملیات‌های مهندسی این شبکه اجتماعی در نیویورک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلیک

برچسب ها:

کمپانی گوگل 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman