آیا طرح مسکن مهر امسال تکمیل می شود؟

آیا طرح مسکن مهر امسال تکمیل می شود؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۶/۰۳

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تکمیل تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر طی امسال خبر داد و گفت: بر اساس وعده دولت و وزیر راه و شهرسازی، باقیمانده واحدهای مسکونی مهر طی زمان مقرر تکمیل و به متقاضیان آن تحویل خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه جواد عزیزی مدیر روابط عمومی آن سازمان، از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد و بخشی از برنامه های سازمان را برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن برشمرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی مجموعه اقدامات سازمان در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه مسکن و تامین مسکن یکی از دغدغه های دولت بوده است، سازمان ملی زمین و مسکن به تمامی تعهدات خود برای تامین اراضی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن عمل کرده است.

نبیان همچنین از تکمیل تمامی واحدهای باقیمانده واحدهای مسکونی مهر طی امسال خبر داد و گفت: بر اساس وعده دولت و وزیر راه و شهرسازی، باقیمانده واحدهای مسکونی مهر طی زمان مقرر تکمیل و به متقاضیان آن تحویل خواهد شد.

گفتنی است، سازمان ملی زمین و مسکن تامین بخش عمده ای از اراضی طرح اقدام ملی مسکن را که سیاستگذاری برای ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است برعهده گرفته است و تاکنون به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بخش عمده ای در اختیار سازندگان و سایر دست اندرکاران و مردم برای احداث مسکن ملی قرار گرفته است.

تحلیل بازار

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman