سه شرط پرداخت وام مسکن اعلام شد

سه شرط پرداخت وام مسکن اعلام شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۱ | ۱۳۹۹/۰۶/۰۲

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام سه شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی مسکن، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد حسن علمداری اظهار کرد: در بخش پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده بانک مسکن سال گذشه قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی امضا و همکاری گسترده ای را آغاز کرد در همین راستا این همکاری در قالب دومین قرارداد در سال جاری نیز استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: در جریان انعقاد این قرارداد این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده تا در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه ای، تا سقف ۲۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

وی با اشاره به کارنامه یکسال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه های ساخت و ساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا ۱۵ مردادماه امسال، تعداد ۱۳ هزار و ۳۳۹ فقره تسهلات به ارزش ۸/۰۲۷ میلیاردریال به مرحله امضا قرار داد رسیده اند. از رقم کل تسهیلات امضا شده، رقمی معادل ۲/۱۵۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر ۵/۸۵۴ میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تامین شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت شده در بازه زمانی مذکور را معادل ۵/۶۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیشرفت حداقل ۲۰ درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

آمد خبر

برچسب ها:

تسهیلات مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman