بازار وعده ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داغ است؛

وعده بایدن برای ارائه مسکن ارزان قیمت

وعده بایدن برای ارائه مسکن ارزان قیمت
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۳۹۹/۰۵/۲۹

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و داغ شدن دادن وعده‌ها، دموکرات‌ها می‌گویند که تامین مسکن ارزان قیمت از اولویت‌های دولت جو بایدن است.
به گزارش اخبار ساختمان، دموکرات‌ها بر این باورند که برنامه‌ای در زمینه تامین مسکن ارزان قیمت در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ وجود نداشته است و رفع این موضوع در دولت بایدن اولویت اصلی خواهد بود.

در همین زمینه جولیان کاسترو وزیر اسبق شهرسازی و مسکن آمریکا گفت: بایدن بسیاری از سیاست‌های مسکن را که در دوران باراک اوباما به اجرا در آمد و در زمان ترامپ کنار گذاشته شد، به جریان خواهد انداخت.

کاسترو در ادامه از قانون تامین کننده مسکن منصفانه که در سال ۲۰۱۵ توسط دولت ترامپ متوقف شد دفاع کرد.

طبق قانون تامین کننده مسکن منصفانه که در دوران دولت اوباما به تصویب رسید دولت موظف به ارائه بودجه برای رفع موانع تامین مسکن منصفانه و تبعیض آمیز است.

سوزان دلبین دیگر نماینده دموکرات از طرح‌های مسکن دولت بایدن حمایت کرد و گفت: مساعدت مسکن برای دموکرات‌ها اولویت اصلی است.

دلبین افزود: مردم اگر جای امنی برای زندگی نداشته باشند نمی‌توانند شغل پیدا کرده و به فرزندان خود برای ادامه تحصیل کمک کنند.

نماینده دموکرات ناحیه اول واشنگتن تاکید کرد: مسکن ارزان قیمت یکی از اولویت‌های اصلی قبل از شیوع ویروس کرونا بود و هم اکنون پس از این بحران اقتصادی به یکی از مهمترین اولویت‌ها تبدیل شده است.

ایرنا

برچسب ها:

بازار مسکن ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman