علت گرانی مسکن در رشت چیست؟

علت گرانی مسکن در رشت چیست؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۴ | ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

فرماندار رشت با انتقاد از به درازا کشیده شدن روند اجرایی برخی پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان، تاکید کرد: با پیگیری ویژه و تعیین برنامه زمان بندی، باید پروژه های نیمه تمام هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی فتح‌اللهی در جلسه شورای مسکن شهرستان رشت، با بیان اینکه یکی از وظایف دولت‌ها این است که در ساختار مسکن ورود کنند تا قیمت تمام شده را به حداقل برسانند، اظهار کرد: باید در راستای سیاست‌های دولت در حوزه مسکن، تصمیمات و برنامه ریزی صحیح در جهت تامین مسکن مناسب برای عموم مردم اتخاذ کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در چند ماه اخیر عدم ثبات در نهاده‌های مسکن موجب افزایش قیمت تمام شده گردید که با این وضعیت افراد در شرایط مالی متوسط و متوسط به پایین در تامین مسکن با مشکل روبرو هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت مسکن در شهرستان رشت، گفت: بنا به دلایلی از جمله اینکه رشت مرکز استان است تامین مسکن به نسبت سایر شهرستان‌های استان سخت‌تر و گران‌تر است.

فرماندار رشت با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های مربوط به مسکن در شهرستان رشت، بیان کرد: هر میزان سکوت و فاصله در اجرای مسکن و اتمام آن اتفاق افتد قیمت تمام شده نیز افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: شرکت‌های تعاونی متعددی در حوزه مسکن در سطح شهرستان رشت وجود دارد که هر کدام بنا به دلایلی سالیان سال بلاتکلیف مانده‌اند لذا باید در فرمانداری دلایل و مستندات مربوط به این مهم جمع آوری و در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و دستگاه‌های مسئول موارد کارشناسی، بررسی و مشکلات مرتفع شود.

فتح‌اللهی با انتقاد از بلا تکلیفی برخی از پروژه‌های مسکن برای سالیان متمادی، گفت: زندگی هزاران نفر به این پروژه‌ها وابسته است و باید هر چه سریعتر، وضعیت مسکن آنان تعیین تکلیف شود.

ایسنا

برچسب ها:

قیمت مسکن ،رشت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman