مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خبر داد:

اتصال فازهای یکم تا هشتم شهر هشتگرد

اتصال فازهای یکم تا هشتم شهر هشتگرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۶ | ۱۳۹۹/۰۵/۲۷

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد برای خدمات‌رسانی آسان، عملیات اتصال فازهای یکم تا هشتم این شهر در مرحله تکمیل قرار گرفته است.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود حق لطفی با اشاره به عدم اتصال فازهای شهرجدیدهشتگرد در تهران به یکدیگر، گفت: در گذشته فازهای مسکونی در این شهر منفصل از یکدیگر بود که یکی از مشکلات به‌شمار می‌رفت و بدین منظور و برای حل این مشکل پروژه آماده‌سازی و اتصال محورهای شرقی و غربی از محور شهدای فشند تا خیابان خلیج فارس را با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تعریف کرده‌ایم که به‌زودی این طرح تکمیل می‌شود.

وی همچنین به اجرای عملیات روسازی و جدولگذاری و اجرای کفپوش مسیر ۲ کیلومتری در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت: برای اجرای مسیرهای میدان یاس نبی، دسترسی به مدرسه پروفسور میرزاخانی و پروژه ۶۰ واحدی شهرداری، لکه‌گیری بلوار امام رضا و سایت عرشیا و غیره، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

حق لطفی به اجرای عملیات چهار خطه کردن محور فشند در راستای اتصال به جاده طالقان اشاره کرد و گفت: بهسازی این مسیر با عرض ۴۵ متر و به طول ۲ کیلومتر در حال انجام است که در زمان حاضر جدول‌گذاری و مراحل زیرسازی آسفالت آن در حال اجرا و برای بهسازی آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

همشهری آنلاین

برچسب ها:

هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman