پروژه مسکن ملی در دیلم بوشهر آغاز شد

پروژه مسکن ملی در دیلم بوشهر آغاز شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۱ | ۱۳۹۹/۰۵/۲۵

پروژه اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای خانه‌دار کردن افراد بی سرپناه و جوانان در شهرستان دیلم استان بوشهر کلید خورد.
به گزارش ایرنا، فرماندار دیلم روز شنبه در نشست با معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن توسط دولت تدبیر و امید تاثیرگذار و امیدبخش و گام مثبتی در راستای رفع مشکل مسکن جامعه بویژه جوانان است.

احمد دشتی افزود: پروژه اقدام ملی مسکن در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع واقع در بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در بلوک‌های سه طبقه طراحی و انجام خواهد شد.

فرماندار و رئیس کارگروه مسکن دیلم با تقدیر از اقدامات اولیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تکمیل روند ثبت نام متقاضیان برای اجرای این طرح گفت‌: تمامی مجموعه‌های مرتبط باید در کنار بنیاد مسکن برای اجرای این پروژه مهم همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: زمین مورد نظر برای اجرای این طرح در شهر دیلم دارای زیرسازی مرغوب با جانمایی بسیار عالی است که با پیگیری های مستمر از وزارت راه وشهرسازی صورت گرفته است.

علیرضا بادره افزود: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان شهرستان احداث این واحدها بزودی انجام شود.

وی از تلاش و زحمات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم در روند تسهیل گری این طرح باتوجه به حجم متقاضیان تقدیر کرد.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر قرار دارد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman