معاون فرماندار اردستان خبر داد:

فعالیت چهار طرح مسکن ساز در اردستان

فعالیت چهار طرح مسکن ساز در اردستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۳ | ۱۳۹۹/۰۵/۲۱

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: در حال حاضر چهار طرح مسکن ساز در اردستان فعال است که اجرای آنها می تواند به طور کامل معضل کمبود مسکن این شهرستان را برطرف کند.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدتقی کیانی در کارگروه مسکن شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، در تلاش هستیم که جهش تولیدی در بخش مسکن ایجاد شود و در حال حاضر چهار طرح مسکن ساز در سطح شهرستان اردستان فعال است که اجرای آنها می تواند به طور کامل معضل کمبود مسکن را برطرف کند.

وی با بیان اینکه این چهار طرح شامل طرح مسکن کریمان، اقدام ملی، مسکن محرومان که توسط بنیاد مسکن انجام می شود و تفاهم نامه طرح مسکن کمیته امداد است، افزود: با اجرای این طرح ها بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در شهرستان اردستان ساخته می شود.

خانه دار شدن ۱۵۰ مددجوی کمیته امداد در اردستان

همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی اردستان در این نشست با اشاره به سهمیه شهرستان اردستان در طرح خانه دار شدن نیازمندان، گفت: در تفاهم نامه ای که با حضور رئیس کمیته امداد کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان اردستان امضا شد، سهمیه شهرستان اردستان ۱۵۰ واحد مسکونی است.

ابوالقاسم صادقی با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی از تسهیلات بنیاد مسکن و کمیته امداد استفاده و به نیازمندان اهدا می شود، گفت: مددجویان کمیته امداد در شهرستان اردستان آورده ای برای این طرح ندارد و با مساعدت هایی که از سوی مسئولان انجام شده طرح خانه دار شدن مددجویان کمیته امداد توسط مسکن خیرین اجرا می شود.

وی یکی از دغدغه‌های مهم خانوارهای تحت حمایت را داشتن سرپناه مناسب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۳۶۰ خانوار که جمعیتی حدود ۵ هزار نفر را شامل می شوند، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که با شناسایی و پالایشی که انجام شده ۱۵۰ خانواری که نسبت به بقیه اولویت دارند، صاحبخانه خواهند شد.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،اردستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman