متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند

متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۹ | ۱۳۹۹/۰۵/۱۲

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان که برای آنان پیامک ارسال شده است تا ۱۵ روز فرصت دارد، سهم آورده خود را پرداخت کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر کاظمی افزود: متقاضیانی که پیامک راه و شهرسازی استان را دریافت کرده اند و پس از مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تهیه کرده اند باید در مدت زمان تعیین شده (۱۵ روز پس از دریافت پیامک) برای پرداخت سهم آورده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بانک مراجعه کنند.

وی افزود: این متقاضیان در مدت زمان ذکر شده پس از تشکیل پرونده باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جهت احداث واحد مسکونی خود پرداخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است و در صورت نیاز به پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

کاظمی در مورد دیگر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که هنوز پیامک دریافت نکرده اند، گفت: این متقاضیان در مراحل بعدی پالایش احراز شرایط قرار دارند و به زودی برای انجام اقدام های مورد نیاز به آنان اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر برای این طرح در استان ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: ارسال پیامک به افراد واجد شرایط از ۲ روز پیش آغاز شده و تا کنون ۲۴۲ مورد افتتاح حساب، ۱۷۶ نفر فاقد شرایط لازم، ۷۱۸ نفر رد درخواست، ۸۲ نفر انصراف و ۲۴ مورد نیز آورده واریزی خود را انجام داده اند.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman