معاون بنیاد مسکن کشور خبر داد:

تامین زمین برای طرح مسکن ملی

تامین زمین برای طرح مسکن ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۱ | ۱۳۹۹/۰۵/۰۷

معاون بنیاد مسکن کشور گفت: ۶۰ هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شد.
به گزارش اخبار ساختمان، جواد حق شناس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 435 شهر کشور مسئولیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام شهرهای زیر 100 هزار نفر زیر پوشش بنیاد مسکن قرار دارند، تصریح کرد: همچنین تعدادی از شهرهای منتخبی که بالای 100 هزار نفر بوده با توافق با اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن دارای مسئولیت است.

معاون شهری بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه حدود 50 تا 60 هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شده است، یادآور شد: اقدامات لازم در زمینه تهیه طرح و مقدمات لازم در حوزه مسکن ملی انجام شده و در مراحل اخذ پروانه قرار دارد و از سویی حدود 2 هزار و 500 واحد مسکونی در استان‌های مختلف آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه به محض تامین 40 میلیون تومان آورده توسط ثبت‌نام‌کنندگان، آنها معرفی و پروژه‌هایی که به حد نصاب تعداد واحد برسد، آغاز می شود، بیان داشت: در اختیار متقاضیان زمین و تسهیلات قرار خواهد گرفت.

حق شناس افزود: مطابق آماری که توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه شده، سالیانه حدود یک میلیون واحد مسکونی در قالب مسکن مصرفی نیاز کشور است و باید احداث شود.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman