گلایه کارکنان اداره امور زندان‌های استان ایلام از مسوولان:

وعده هایی که قصد عملی شدن ندارند

وعده هایی که قصد عملی شدن ندارند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۳ | ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

کارکنان اداره امور زندان‌های استان ایلام پس از گذشت 18 سال از پرداخت وجه برای خانه دار شدن در مسکن مهرهای این اداره، همچنان هیچ واحد مسکونی دریافت نکرده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، طی ماه‌های گذشته مطلبی با عنوان ۱8 سال بلاتکلیفی برای خانه‌دار شدن در مسکن مهرهای اداره زندان‌ها در ایلام، درج شد که در این گزارش مسوولان وعده دادند هرچه سریع‌تر مشکلات این پروژه مرتفع شود اما متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده و تکلیف متقاضیان این واحدها هنوز مشخص نشده است.

عدم تکمیل این واحدها در حالی است که سال ۸۱ مبلغ ۵ تا ۱۰ میلیون از متقاضیان اخذ شده و پس از گذشت ۱۸ سال هیچ واحد مسکونی به این متقاضیان تحویل داده نشده است و این امر نارضایتی کارکنانی که سال‌ها از پرداخت وجه آن‌ها می‌گذرد را در پی داشته است.

بی‌توجهی مسوولان

یکی از کارکنان امور زندان‌ها گفت: ۱۸ سال است که منتظر تکمیل واحدهایی هستیم که مسوولان هیچ تلاشی برای تکمیل آن‌ها نمی‌کنند.

وی افزود: متاسفانه عدم پیگیری به موقع مسوولین و بی‌توجهی آن‌ها به حق مسلم کارکنان امور زندان‌ها سبب شده که این کارکنان بیش از ۱۸ سال معطل پروژه باشند که کماکان تکمیل نشده است.

لزوم توجه نهادهای نظارتی

این کارمند اداره امور زندان‌ها با بیان این‌که ۱۸ سال است که مسوولان مربوطه تنها به دادن وعده‌های پوچ اکتفا می‌کنند، گفت: از نهادهای نظارتی درخواست داریم با پیگیری مشکلات کارکنان امور زندان‌ها در جهت احقاق حق آن‌ها تلاش کرده و با متخلفان برخورد قانونی کند.

یکی دیگر از کارکنان امور زندان‌ها گفت: بعضی از کارکنان سال ۸۱ اقدام به پرداخت حدود ۱۰ میلیون پول برای ساخت این واحدها کردند که بی‌شک با همین مبلغ در سال ۸۱ می‌توانستند زمین و واحدهایی را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است مسوولان مربوط بیش از ۱۸ سال است با بی‌توجهی هیچ اقدامی جهت تعیین تکلیف این پروژه نکردند، گفت: بسیاری از کارکنان این اداره سال‌هاست مستاجر هستند و متاسفانه وعده‌های مسوولان مربوط مبنی بر تعیین تکلیف و تکمیل این پروژه محقق نشده است.

تعیین تکلیف زمین در ماه های آتی

علی اسلامی‌نژاد رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن اداره امور زندان‌ها گفت: پروژه مذکور به دلیل داشتن معارض چندین سال است زمین‌گیر شده است.

وی با بیان این‌که این پروژه از سال ۸۴ آغاز شده نه ۸۱ گفت: زمین پروژه مذکور به دلیل داشتن معارض ساخته نشده و هم اکنون مراحل قانونی آن در حال انجام است.

اسلامی‌نژاد با بیان اینکه بر اساس رای دادگاه فردی که ۵۲۴ متر از زمین مذکور را به دو نفر فروخته است به پرداخت جریمه و جبران ضرر محکوم شده، ادامه داد: هم اکنون مشکلاتی در خصوص گذربندی این زمین رخ داده و در حال پیگیری و رایزنی با شهرداری هستیم.

تعیین تکلیف تا مهر ماه سال جاری

این مسوول با بیان اینکه در صورت حل این مشکل این زمین به زودی تعین تکلیف خواهد شد، گفت: پس از تعیین تکلیف توسط شهرداری تصمیم بر فروش یا ساخت این زمین گرفته می‌شود که پیش بینی می‌شود تعیین تکلیف آن تا مهر و آبان سال جاری انجام شود.

با توجه به طولانی شدن پروسه تعیین تکلیف این پروژه امید است مسوولان مربوطه و مراجع قضایی هر چه سریع‌تر جهت تعیین تکلیف این زمین و جبران خسارت کارمندانی که حدود ۱۸ سال منتظر واگذاری واحدهای مسکونی بودند اقدام شود و با متخلفان برخورد قانونی شود.

فارس

برچسب ها:

مسکن مهر ،ایلام 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman