آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن در کرمانشاه

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن در کرمانشاه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۳ | ۱۳۹۹/۰۵/۰۴

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در راستای مصوبه اخیر هیأت وزیران قرار شده مبلغی تسهیلات به عنوان تامین ودیعه اجاره مسکن به افراد واجدالشرایط این طرح پرداخت شود.
به گزارش اخبار ساختمان، براساس وعده رئیس جمهور اعطای وام ودیعه مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود، متقاضیان وام مسکن می توانند در سامانه وزارت راه و شهرسازی از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس باید در زمان‌بندی اعلامی در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

حقوق بگیران ثابت یا کارگران کسانی که امسال ازدواج کردند، خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند این تسهیلات در شهرهای بزرگ 30 و دیگر شهرها 15 میلیون تومان است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: در راستای مصوبه اخیر هیأت وزیران قرار شده مبلغی تسهیلات به عنوان تامین ودیعه اجاره مسکن به افراد واجدالشرایط این طرح پرداخت شود.

عبدالرضا غفوری ادامه داد: متقاضیان باید در راستای ماده یک آئین‌نامه اجرای قانون ساماندهی و حمایت تولید و عرضه مسکن باید واجدالشرایط باشند که شروط اصلی این آئین‌نامه علاوه بر متاهل بودن متقاضی این است که فاقد مسکن باشد و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی اعم از زمین و یا ساختمان، استفاده نکرده باشد.

وی مبلغ این تسهیلات رادر شهر کرمانشاه 30 میلیون و در سایر شهرها 15 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ تسهیلاتی که پیش‌بینی شده در این طرح 13 درصد است که متاقض صرفه به صورت ماهیانه نسبت به پرداخت سود تسهیلات اقدام خواهد کرد و در پایان یک سال قراردادی که با بانک عامل بسته می شود نسبت به ععودت مبلغ ودیعه اقدام خواهد کرد.

فارس

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman