بازار املاک چین در حال ریکاوری است

بازار املاک چین در حال ریکاوری است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۷ | ۱۳۹۹/۰۴/۳۱

نشانه‌هایی از ریکاوری در بازار مسکن چین به دنبال پاندمی کرونا دیده می‌شود و با دوباره روی پا ایستادن توسعه‌دهندگان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اوراق جدید به وجود آمده است.
به گزارش اخبار ساختمان، نشانه‌هایی از ریکاوری در بازار مسکن چین به دنبال پاندمی کرونا دیده می‌شود و با دوباره روی پا ایستادن توسعه‌دهندگان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اوراق جدید به وجود آمده است.

با تعطیل شدن اقتصاد چین پس از آغاز پاندمی کرونا فروش مسکن در این کشور با افتی شدید روبرو شد. اما داده‌های رسمی نشان می‌دهد که با باز شدن مجدد اقتصاد این کشور اوضاع بازار مسکن در حال بهبود است.

داده‌ها نشان می‌دهد در ماه می میزان فروش املاک در چین از نظر مساحت ۹.۷ درصد جهش کرده است. این در حالی است که در ماه آوریل این میزان ۲.۱ درصد سقوط کرده بود. همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری توسعه‌دهندگان مسکن در دوره ژانویه تا می ۶.۱ درصد آب رفته بود.

توسعه دهندگان مسکن در چین در بین بزرگترین صادرکنندگان اوراق مسکن در آسیا قرار دارند. طبق داده‌های رفینیتیو، آنها در سال گذشته ۴۶.۲۳ میلیارد دلار اوراق مسکن صادر کردند که این ۲ برابر میزان مربوط به سال ۲۰۱۸ بوده است.

مهر

برچسب ها:

بازار مسکن ،چین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman