با توجه به شیوع ویروس کرونا منتشر شد:

اصلاحیه برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت سیمان تامین

اصلاحیه برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت سیمان تامین
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۵ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۲

اصلاحیه اطلاعیه شماره (651125) از این طریق اطلاع رسانی می شود و همچنین نسخه قبلی اطلاعیه را می توانید در کدال مشاهده کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، حسب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرایط برگزاری مجامع و با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 نفر برگزار می‌شود.



الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 31/04/1399 در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نرسیده به چهارراه شهید چمران برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/02/31

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

سایر موارد

توضیحات:

سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است.

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

عطف به آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه منتشره شده مورخ 17/04/1399 در روزنامه اطلاعات، به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهامی عام) و یا نمایندگان قانونی آنها می رساند جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در روز سه شنبه مورخ 31/04/1399 ساعت 15، حسب ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرایط برگزاری مجامع و با توجه به شیوع بیماری کرونا، به استحضار سهامداران گرامی می رساند برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 نفر برگزار می شود.

لذا ضمن تشکر از سهامداران حقیقی، درخواست می‌شود با مشاهده همزمان مجمع از طریق پیوند مندرج در سایت زیر و عدم حضور فیزیکی در محل برگزاری مجمع، هیأت مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر مساعدت کنند. ضمناٌ سهامداران گرامی میتوانند سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی مندرج در سایت زیر مطرح کرده تا نسبت به پاسخگویی آن مطابق ضوابط مجامع اقدام شود.

روابط عمومی سیمان تامین


برچسب ها:

سیمان شستا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman