خبری خوش برای پرسنل هوانیروز ارتش

خبری خوش برای پرسنل هوانیروز ارتش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۷ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۴

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه‌های مسوُولان ارتش و هوانیروز را رفع مشکلات پرسنل از جمله خانه‌دارکردن آنها دانست و گفت: نهضت خانه‌دار شدن پرسنل ارتش در کشور آغاز شده و امیدوارم به زودی همه پرسنل ارتش صاحب خانه شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، امیر «یوسف قربانی» در مراسم کلنگ زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور استاندار و مسوولان استانی یکی از دغدغه های خانواده های ارتشیان را آرامش، آسایش و امنیت دانست و افزود: در نیروهای مسلح این دغدغه وجود دارد و ما دنبال این هستیم که آرامش و امنیت را برای خانواده ها فراهم کنیم.

او ساخت شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه را یکی از پروژه های ارزشمند در کشور دانست و گفت: این پروژه از سال ۹۰ مقدمات ساخت آن آغاز شده و پس از انجام مراحل موردنیاز امروز به مرحله کلنگ زنی رسیده است.

او به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به رفع مشکلات و مسایل معیشتی کارکنان ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: این کلنگ زنی ها و افتتاح ها به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه امروز در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب و اهتمام ویژه سلسله فرماندهی ارتش شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سطح کشور هستیم.

امیر قربانی همچنین از همکاری و هم افزایی خوب استاندار کرمانشاه با هوانیروز به خصوص در روند اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی «بازوند» استاندار کرمانشاه را مدیری جهادی دانست و گفت: این شیوه مدیریتی استاندار کرمانشاه زبانزد همه است.

مدیر این پروژه نیز به خبرنگاران گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۴ هکتار و به شکل ویلا باغ ساخته می شود.

«مصطفی خویشاوند» افزود: باتوجه به اینکه منطقه بیستون از مناطق گردشگری محسوب می شود این پروژه نیز در قالب طرح گردشگری و فرهنگی ساخته می شود و پیش بینی می گردد در طول یک سال واحدها ساخته شده و به بهره‌برداری برسد.

شهرک هوانیروز در ۲۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ۱۰ کیلومتری غرب شهر تاریخی بیستون قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

هوانیروز ارتش ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman