فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

فروش غیرقانونی 6 واحد مسكونی در اراك

فروش غیرقانونی 6 واحد مسكونی در اراك
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۳ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۳

کلاهبرداری كه شش واحد مسكونی مربوط به یكی از ادارات دولتی را به قیمت 58 میلیارد ریال به فروش رسانیده بود در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شد.
به گزارش اخبار ساختمان، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فروش غیرقانونی تعدادی از واحدهای مسكونی تازه ساز یكی از ادارات دولتی در شهرستان اراك مطلع شدند.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با دعوت از نماینده حقوقی این اداره در روند اقدامات كارشناسی مشخص شد كه متهم پرونده با ترفندی متقلبانه تعداد شش واحد مسكونی این اداره را به فروش رسانیده و از خریداران كلاهبرداری كرده است.

وی تصریح كرد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، شش خریدار این واحدهای مسكونی شناسایی شدند و با طرح شكایت از سوی آنان و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری فرد كلاهبردار در دستور كار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان مركزی گفت: در عملیاتی متهم پرونده دستگیر و در مراحل بازجویی های پلیس به شش فقره كلاهبرداری به ارزش 58 میلیارد ریال با فروش شش واحد مسكونی به شش نفر از شهروندان اراكی اعتراف كرد.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: پرونده تشكیل شده در این خصوص به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

صدا و سیما

برچسب ها:

اراک 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman