مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد:

محکومیت یک کارگاه تولید بتن بی‌کیفیت

محکومیت یک کارگاه تولید بتن بی‌کیفیت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۸ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۳

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: یک کارگاه تولید بتن در اهواز به دلیل تولید مصالح ساختمانی بدون نشان استاندارد و کیفیت به پرداخت جریمه نقدی و توقیف محصولات تولیدی محکوم شد.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا دهدشتی زاده با اشاره به معرفی این کارگاه به مراجع قضایی افزود: مدیر این کارگاه به پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: تولید مصالح ساختمانی بدون نشان استاندارد و بی کیفیت در صدر فهرست کالاهای غیر استاندارد در خوزستان قرار دارد.

دهدشتی زاده ادامه داد: درمواردی که اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدمات اجباری است نداشتن علامت استاندارد و یا پایان یافتن زمان مجوز استاندارد باعث ممنوع شدن تولید، توزیع و فروش این‌گونه کالاها و خدمات بدون علامت استاندارد می شود.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: وفق قانون یادشده کارشناسان سازمان مجازاند به دستور سازمان به محل‌های تولید، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالاها و یا خدمات مشمول استاندارد اجباری وارد شوند و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

وی در انتها از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ و یا پایگاه اطلاع رسانی isiri.org در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

ایرنا

برچسب ها:

تولید بتن ،اهواز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman