رشد 31 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن

رشد 31 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۲

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: تسهیلات پرداخت شده در شعب این بانک، در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۱ درصد رشد یافته است.
به گزارش اخبار ساختمان، مرتضی ناصری در ادامه افزود: بهار امسال، شعب بانک مسکن استان، هزار و ۱۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۶۷۳ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال در بخش های مختلف به مردم استان پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت های تخصصی بانک مسکن در حوزه ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، گفت: سهم تسهیلات پرداختی مدیریت خراسان شمالی در بخش مسکن و ساختمان، حدود ۹۲ درصد از کل تسهیلات پرداختی بوده است.

وی افزود: تمرکز بانک مسکن در سال ۹۹ حرکت در مسیر تولید و پرداخت تسهیلات مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی است و در همین راستا ۱۵۱ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶۹ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال پرداخت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۳۷ درصدی دارد.

ناصری با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در بخش جعاله مسکن نسبت به سه ماهه اول پارسال، ۶۷ درصد رشد داشته است گفت: آمار تسهیلات پرداختی این مدیریت در بخش تعمیرات مسکن (جعاله) بیش از ۲۹۲ پرونده به مبلغ ۱۱۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: میزان تسهیلات فروش اقساطی ناشی از خرید مسکن نیز بیش از ۲۳۳ فقره به ارزش ۲۰۲ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود ۴۵ درصد رشد داشته است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman