بررسی وضعیت مسکن مهر در استان البرز

بررسی وضعیت مسکن مهر در استان البرز
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۵ | ۱۳۹۹/۰۴/۱۷

رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان، از پیشرفت ۹۸ درصدی دو پروژه شهرک ابریشم و ماهدشت خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، احسان باقری فر در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان البرز، اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۸۵۴ واحد مسکونی در شهرک ابریشم واقع در جاده قزلحصار و همچنین شهرک ماهدشت احداث شده که با پیشرفت فیزیکی ۹۸.۳۵ درصدی همراه است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکن مهر احداث شده در دو شهرک ابریشم و ماهدشت به خریداران تحویل داده شده است، گفت: هزار و ۴۳۵ واحد مسکونی دیگر نیز آماده تحویل است.

رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: هزار و ۴۱۸ واحد مسکن مهر نیز در سطح دو شهر مذکور در حال ساخت است.

باقری فر در خصوص تأمین زیرساخت‌های خدماتی پروژه‌های مسکن مهر، افزود: در پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم به ترتیب ساخت سه مدرسه، یک مسجد و یک پاسگاه مدنظر است.

مسکن مهر شهرک ابریشم ۹۸.۸۰ پیشرفت فیزیکی دارد

به گفته وی به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های خدماتی در پروژه مسکن مهر ماهدشت نیز ساخت پنج باب مدرسه، دو مسجد و یک پاسگاه پیش بینی شده است.

رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با این توضیح که پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم در قالب احداث شش هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی پیش برده شده است، عنوان کرد: پروژه مسکن مهر در این شهرک تاکنون به پیشرفت ۹۸.۸۰ درصدی رسیده است.

باقری فر تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده به خریداران در شهرک ابریشم را پنج هزار و ۳۸۸ واحد اعلام کرد و گفت: ۶۲۸ واحد دیگر نیز تکمیل شده و آماده تحویل است.

پرونده مسکن مهر در البرز امسال بسته می‌شود

وی با اشاره به اینکه در پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم ۶۳۴ واحد در حال ساخت است، گفت: راه و شهرسازی استان البرز تعهد دارد ۱۰ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن مهر شهرک ماهدشت را بسازد که تاکنون هشت هزار و ۶۱۳ واحد را به خریداران تحویل داده و ۸۰۷ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر ماهدشت در حال حاضر به پیشرفت ۹۷.۹۰ درصدی رسیده است، گفت: تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت این پروژه ۷۸۴ مورد است.

باقری فر گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان البرز که توسط راه و شهرسازی در دو شهرک ابریشم و ماهدشت اجرایی شده امسال به اتمام می‌رسد.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،البرز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman