گشایش نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در شیراز

گشایش نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در شیراز
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۴/۱۲

بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز گشایش یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در حاشیه این نمایشگاه‌ها در جمع خبرنگاران بیان داشت: ۲ سالن حافظ و بهار به وسعت هشت هزار مترمربع به نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن سرو به مساحت ۲ هزار مترمربع به نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.

سیدمحمود موسوی افزود: بیست‌ ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از سراسر کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان در زمینه تولید انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی، فوم، بتن‌های آماده و نیمه‌آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر، سیستم‌های تاسیساتی، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی و... میزبان بازدیدکنندگان متخصص این صنعت هستند.

وی، با اشاره به اینکه با وجود کاهش ۵۰ درصدی مشارکت‌کنندگان به دلیل شیوع کرونا، حوزه سرمایه‌گذاری و بورس مشتاقان بسیاری را جذب کرده است، اظهار داشت: تعداد شایان‌ توجهی از شرکت‌های فعال در استان فارس که در حوزه‌های بازار سرمایه، بورس، بیمه و بانک و سبدگردانی تخصصی و آموزش فعال‌ هستند به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین نصب تابلوهای هشداردهنده درباره ضدعفونی‌ دست و سایر نکات بهداشتی برپا شده و همچنین استفاده از ماسک برای شرکت‌کنندگان و نیز بازدیدکنندگان الزامی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها تا چهاردهم تیرماه ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman