معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بانه:

مشکلات مسکن مهر بانه برطرف شود

مشکلات مسکن مهر بانه برطرف شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۹ | ۱۳۹۹/۰۴/۰۹

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بانه با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم در بحث مسکن مهر ۶۷۲ واحدی بلوار سقز استاندارد سازی آسانسورها است، گفت: این مجتمع مسکونی مشکلات و نواقص زیادی دارد که باید برطرف شود.
به گزارش اخبار ساختمان، نژاد شهیدی در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار داشت: استاندارد سازی آسانسورها و نواقص سیستم گرمایشی واحدهای مسکن مهر ۶۷۲ واحدی بلوار سقز مشکلات زیادی برای ساکنان این واحدها ایجاد کرده است.

وی افزود: برای حل این مشکلات ساکنان آن بارها به ارگان های مربوطه مراجعه کردند اما مشکلات همچنان باقی است که این موضوع باعث نارضایتی ساکنان شده است.

وی ادامه داد: مشکلات این واحدها با هماهنگی ادارات مربوطه و پیمانکار مرتبط و شرکت های طرف قرارداد پیگیری شد اما هر بار به بهانه ای لاینحل باقی ماند لذا موظف هستیم بر اساس قرارداد منعقد شده، عمل کنیم.

شهیدی واحدهای ۲۷۷ واحدی مسکن مهر محله عثمان آباد را یکی از پروژه های قدیمی شهرستان معرفی کرد و گفت: پروژه مسکن مهر ۲۸۸ واحدی محله عثمان آباد بانه از سال ۸۸ آغاز شده ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

مدیر عامل تعاونی مسکن مهر بانه نیز گفت: این پروژه ها در برخی از موارد نواقصی دارند اما پیمانکاران موظف به انجام برخی از آنها نیست.

هادی احمدپور افزود: بحث محوطه سازی، دیوار حائل محوطه و نواقصی در محوطه واحدهای مسکن مهر ۶۷۲ واحدی بارها به ادارات مربوطه اعلام شده اما اقدامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی و زمین های مربوطه باید توسط مسکن و شهرسازی به اعضای تعاونی تحویل داده شود، یادآور شد: قرارداد این پروژه در خرداد سال ۸۹ با پیمانکار منعقد شد و سال ۹۶ نخستین واحد به متقاضی تحویل داده شد.

پروژه مسکن مهر بانه از سال ۸۹ شروع شده و قرارداد این پروژه ۲ ساله بود اما بدلیل اختلاف اتحادیه مسکن مهر و شرکت‌های پیمانکاری این پروژه با تاخیری ۱۰ ساله در ساخت و تحویل مواجه شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر بانه 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman