معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

تامین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی

تامین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۶ | ۱۳۹۹/۰۴/۰۸

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن را تامین کرده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم تحویل مسکن مهر است که امیدواریم تا چند ماه آینده همه طرح‌ها را تحویل مردم دهیم، گفت: مراحل ساخت و تحویل مسکن مهر در ۶ استان به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار واحد باقی مانده تا ۴ ماه آینده به اتمام رسیده و به افراد واگذار خواهد شد، افزود: دولت مصمم به اتمام طرح های حوزه مسکن است و در این زمینه از همه توان و ظرفیت خود استفاده می کند.

نبیان به روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور اشاره کرد و تاکید کرد: دولت زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن را تامین کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه برای تامین ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور انجام شده است و روزانه پیگیر امور هستیم تا این مساکن قبل از اتمام کار دولت یازدهم در اختیار مردم قرار گیرد.

نبیان افزود: در برخی استان‌ها کارها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است و در سایر استان‌ها نیز سعی می‌شود کارها با سرعت بیشتری دنبال شود و همه سعی خود را به کار بسته‌ایم تا این واحدها تا سال آینده تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: همه زمین مورد نیاز تهیه و با توجه به تاکید وزارتخانه در شرایط مطلوب در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت ولی باید به این نکته توجه کرد که متقاضیان تلاش کنند آورده مالی را با سرعت تامین کنند تا سرعت کارها بیشتر شود.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman