استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

خانه های خالی باید شناسایی شوند

خانه های خالی باید شناسایی شوند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۲ | ۱۳۹۹/۰۴/۰۷

استاندار کرمانشاه از آغاز طرح شناسایی واحدهای خالی برای اخذ مالیات خبر داد و گفت: دستگاه های نظارتی خانه‌های خالی را در استان شناسایی کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، بر اساس اعلام روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند در این دستور صادره، آورده است: مشاوران املاک، مردم و مسوولین برای کنترل قیمت اجاره بهاء مسکن پای کار آمده اند.

وی افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ساماندهی اجاره مسکن هیچ دفتر املاکی حق انعقاد قرارداد اجاره بیش از ۲۰ درصد را ندارد و اکیپ های گشت بازرسی اتحادیه املاک بر این روند اجرای طرح نظارت خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه نیز هفته گذشته از تشکیل ستاد ساماندهی اجاره مسکن در مرکز استان خبر داد و گفت: این ستاد بر رهن و اجاره مسکن در شهر کرمانشاه نظارت ویژه خواهد داشت تا از افزایش خودسرانه قیمت املاک جلوگیری شود.

به گفته فضل الله رنجبر، نمایندگان دستگاه قضایی، فرمانداری، اداره بازرسی، اتاق اصناف و نماینده اتحادیه بنگاه داران معاملات ملکی در این ستاد عضو هستند.

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: براساس تصمیم گرفته شده در این ستاد قیمت اجاره بهای مسکن در شهر کرمانشاه تنها می تواند تا سقف ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و این افزایش قیمت براساس نظر کارشناسان در مناطق مختلف متفاوت است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman