زمان اتمام مسکن ملی در تهرانسر اعلام شد

زمان اتمام مسکن ملی در تهرانسر اعلام شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۶ | ۱۳۹۹/۰۳/۲۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کاهش زمان ساخت طرح ملی مسکن تهرانسر به ۲۷ ماه خبر داد. به این ترتیب پروژه مذکور شهریور سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد.
به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید پروژه طرح ملی مسکن تهرانسر، اظهار کرد: با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت.

وی افزود: نقشه‌های تهرانسر به تایید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود.

وی با بیان این‌که اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود، تصریح کرد: لازم است بازهم از همه انبوه‌سازان، فعالان صنعتی در حوزه مسکن، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: لازم است فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم.

محبت‌خواه ادامه داد: به این شکل این اتفاق باعث متعادل شدن قیمت، جهش تولید مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و افزایش اشتغال جوانان این مرز و بوم خواهد شد.


منبع: تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman