راهنمای خرید؛

جک پارکینگی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

جک پارکینگی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۴ | ۱۴۰۰/۰۷/۱۲

درگذشته وقتی صحبت از درب اتوماتیک و جک پارکینگی و این مباحث می‌شد، در نگاه اول این تفکر ایجاد می‌شد که نیاز ما به آن‌ها اساسی نیست و جک پارکینگی محصولی است که بیشتر به کار ثروتمندان و افرادی است که خانه‌ای تکمیل دارند، می‌آید.

به گزارش اخبار ساختمان، این تفکر ناشی از عدم توجه ما به زمان و اتفاقات ریز اطرافمان بوده که با گذشت زمان و پی بردن به اهمیت و مزایای این محصول کم‌کم جک پارکینگی و داشتن یک درب ریموتی یا همان درب برقی جز ملزومات هر خانه و ساختمانی شد.

اهمیت نیاز در خرید یک جک پارکینگی

در دنیای اقتصاد هرجایی که نیازی باشد، برند یا تولیدی ظهور می‌کند تا این نیاز را برطرف کند. در دنیای جک پارکینگی نیز این اتفاق افتاده است و شرکت‌ها و برندهای مختلفی چون سیماران، breezy، سوزوکی و ... پا به عرصه تولید آن گذاشته‌اند.

جک پارکینگی مانند هر محصول دیگری بر اساس نیاز کاربر و مشتری انواع مختلفی دارد. این نیاز عموماً بر اساس میزان تردد و بزرگی لنگه‌های در و نوع ساختمان و کاربری آن است. ازاین‌رو چیزی که در انتخاب یک جک پارکینگی اهمیت دارد این است که بتوانیم بر اساس نیاز خودمان انتخابی درست داشته باشیم.

نکات مهم در انتخاب و خرید جک پارکینگی

مواردی مانند میزان تردد و سنگینی لنگه‌های درب از نکات عمومی انتخاب یک درب ریموتی مناسب است. در واقع شما با دانستن حدودی میزان تردد و سنگینی درب، همچنان گروهی بزرگ از انتخاب را پیش‌روی خود خواهید دید.

یکی از عوامل مهم در انتخاب جک پارکینگی و داشتن یک درب ریموتی که عموماً نادیده گرفته می‌شود، جنبه ظاهری آن است. در هر صورت درب اتوماتیک زائده‌ای روی درب محسوب می‌شود که اگر دقت کافی برای آن به خرج ندهیم، می‌تواند از زیبایی درب و محل زندگی ما کم کند. اصولاً شرکت‌هایی مانند جک breezy که محصول کشور ایتالیا است، توجه بسیاری به این داستان دارد.

مورد دیگر که در انتخاب جک پارکینگی می‌تواند به شما کمک کند میزان برق مصرفی آن است. دقت داشته باشید، هرچه طول درب ریموتی بیشتر باشد، قدرت کمتری را برای باز کردن درب صرف می‌کند، اما بزرگ بودن طول جک نیز می‌تواند از زیبایی درب کم کند و شاید مزاحمت‌هایی نیز ایجاد کند.

برعکس این داستان نیز صادق است، هر چه طول جک کم باشد، قدرت موتور بیشتری برای همان لنگه درب صرف می‌کند، قدرت بیشتر همواره به معنی مصرف بیشتر برق است. از این‌رو شما باید بین طول جک و قدرت موتور یک تناسب درست برقرار کنید تا از نظر صرفه‌جویی انرژی متضرر نشوید.

 

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای افزایش امنیت ساختمان

برندهای مطرح جک پارکینگی

آشنایی با برندهای مختلف می‌تواند این فرصت را در اختیار ما بگذارد که بتوانیم بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشیم.

سیماران از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای ایرانی است که از سال ۱۳۵۰ کار خود را آغاز کرده است. در ابتدا سیماران نمایندگی شرکت‌ها و تولیدی‌های بزرگ اروپایی بود. بعد از آن با توجه به تجربه‌ای که از این نمایندگی‌ها به دست آورده بود، دست به تولید انواع لوازم ایمنی و امنیتی مانند جک پارکینگی زده است. همین تجربه و توانایی شناخت مشتری را می‌توان بهترین وجه تمایز سیماران نسبت به رقبای آن دانست. سیماران انواع درب‌های اتوماتیک ریلی مانند محصول جک سیماران مدل فراز ۱۲۰۰ و انواع جک پارکینگی مانند محصول سیماران مدل فراز ۶S تولید می‌کند.

اما برند سوزوکی از مطرح‌ترین برندهای حوزه آسیای شرقی است که در ایران نمایندگی‌های فعالی دارد. سوزوکی علاوه بر داشتن نمایندگی‌ها و خط تولید مونتاژ فعال، ایران را به‌عنوان مرکز فروش منطقه خاورمیانه انتخاب کرده است. این اتفاق باعث شده که مشتریان از انتخاب محصولات این برند در زمینهٔ جک پارکینگی مانند سوزوکی مدل SZ-۶۰۰ و جک سوزوکی تک لنگه مدل SZ-۶۰۰ خیالشان راحت باشد و از خدمات پس از فروش خوبی مانند گارانتی بهره‌مند شوند.

می‌توان در ادامه به برند breezy اشاره کرد. این برند که محصول کشور ایتالیا است، با طراحی‌های زیبا و مدرن نه‌تنها در مناطقی مانند خاورمیانه، بلکه در اروپا و آمریکا به‌عنوان یکی از برندهای برتر در زمینهٔ محصولاتی مانند جک پارکینگی است. از معروف‌ترین محصولات breezy می‌توان به بریزی مدل CONTE ۴۰۰ و درب اتوماتیک بریزی مدل CONTE ۲۴v و اشاره کرد.

ایسنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman