رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان:

قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است

قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۷ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۹

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: در شهر گلپایگان قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است بنابراین برای جلوگیری از افزایش قیمت راه حلی باید اندیشید مردم گلپایگان توان خرید ندارند.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین زاهد در کارگروه هماهنگی و برخورد با تخلفات ساخت و ساز اظهار کرد: مشکل اصلی طرح جامع و تفصیلی این است که در شکل گیری قسمتی از شهر، کاربری مسکونی به کشاورزی تبدیل می‌شود.

وی افزود: اگر در کمیسیون ماده پنج شهرداری مشاور در ابلاغ طرح دقت لازم را انجام دهد و در زمان تصویب توجه شود دنبال کردن آن در طرح تفصیلی زمان بر نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: پیشگیری از تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز بهترین راه برای جلوگیری از سرمایه ملی است.

وی با بیان اینکه اگر قانون تبصره یک به موقع اجرا شود تغییر کاربری شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: اگر قانونی برای جلوگیری از تغییر کاربری تعریف شده باید تسهیلگری آن نیز صورت گیرد، وقتی فردی از طریق قانونی اقدام به تغییر کاربری یا ساخت و ساز می‌کند نباید دچار بروکراسی اداری شود.

زاهد اظهار کرد: در شهر گلپایگان قیمت زمین و مسکن به اوج رسیده است بنابراین برای جلوگیری از افزایش قیمت راه حلی باید اندیشید مردم گلپایگان توان خرید ندارند.

وی افزود: توسعه شهر به معنای گران شدن قیمت زمین و مسکن نیست و روند افزایش قیمت قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: کمیته‌ای باید تشکیل شود تا قیمت زمین در هر منطقه بر اساس نظر کارشناسان مشخص شود و به اصناف اعلام کنند تا قیمت‌ها بیش از حد افزایش پیدا نکند.

ایمنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman