نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

تشدیدنظارت بر نرخ مسکن در مجلس جدید

تشدیدنظارت بر نرخ مسکن در مجلس جدید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۰ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۲

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تشدید نظارت بر قیمت مسکن را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در اولویت قرار گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نیکزاد افزود: مجلس یازدهم تشدید نظارت بر قیمت مسکن را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در اولویت قرار گیرد.

وی ارائه لایحه از سوی دولت را ضروری دانست و افزود: در این خصوص ارائه لایحه از سوی دولت ضروری است و همچنین باید منتظر نظرات کمسیون‌های مختلف مجلس نیز بود.

نیکزاد با بیان اینکه باید میلیون‌ها خانه ساخته شود تصریح کرد: دولت باید از محل بازگشت اقساط مسکن مهر در صدد ساخت میلیون‌ها خانه در سطح کشور برای مردم باشد.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بحث نظارت بیان کرد: اما باید توجه داشتیم باشیم که باید نظارت را نیز در اولویت‌های اصلی خود قرار دهیم چراکه امروز احتکار 2 میلیون و 600 هزار مسکن و حجم انبوه مستاجران در سطح کشور نتیجه عدم نظارت است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار کرد: دولت هیچ‌گاه نمی‌تواند به عنوان متولی اصلی ساخت مسکن ایفای نقش کند اما باید با ارائه تسهیلات و اعتبارات لازم این اقدام اساسی را عملیاتی نماید.

تسنیم

برچسب ها:

قیمت مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman