موانع کاری مسکن ملی تهرانسر رفع می شود

موانع کاری مسکن ملی تهرانسر رفع می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۶ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در چهارمین بازدید میدانی‌اش طی یک ماه اخیر از سایت اقدام ملی تهرانسر برنامه زمان‌بندی شیفت‌های اول و دوم، فعال شدن شیفت شبانه را اعلام کرد.
به گزارش اخبار ساختمان،‌ خلیل محبت خواه با اشاره به برنامه ریزی برای شروع شیفت سوم کاری در سایت اقدام ملی تهرانسر اظهار داشت: تمام تلاش‌ها به سمتی است تا همه موانع کاری در تهرانسر رفع شود و به این ترتیب هیچ‌بهانه‌ای برای کند بودن جریان عملیات اجرایی پذیرفته نخواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام گرفته در جلسه خود با پیمانکاران پروژه تهرانسر گفت: در این جلسه ضمن بررسی برنامه زمان‌بندی شیفت‌های اول و دوم فعالیت در سایت اقدام ملی تهرانسر به پیمانکاران اعلام شد که بازدیدهای سرزده و جلسات نیمه‌شب در محل کارگاه‌ها جزو برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار خواهد داشت و خود به شخصه حضور در این جلسات را در برنامه کاری‌ام قرار داده‌ام.

وی افزود: در همین زمینه به پیمانکاران تاکید شد تا برای سرعت‌گیری پروژه و با کیفیت بودن کار از نورفکن‌های بیشتر در محل‌های مناسب بهره برده و عملیات خاکبرداری‌ها شبانه انجام شود.

محبت‌خواه با تاکید بر این‌که برنامه زمان‌بندی سوم هرچه سریع‌تر باید توسط پیمانکاران به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه شود، تصریح کرد: در هفته جاری با شهردار منطقه ۲۱ تهران پیرو جلسات قبلی و در راستای صدور پروانه اقدام ملی بلوک‌های مشارکتی تهرانسر جلسه‌ای خواهیم داشت. در این جلسه قطعا پیگیر کار واحدهای مسکن ویژه تهرانسر خواهیم بود.

ایلنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman