متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند

متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۲ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت : متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند باید براساس برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر کاظمی افزود: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری ننموده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام نمایند.

وی افزود : زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آنها اعلام می گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک خود نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند.

کاظمی ادامه داد: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

سال گذشته پنج هزار و ۱۴۸ واحد مسکن برای استان ایلام در نظر گرفته شد که با پیگیری‌هایی بعمل آمده و تفاهم نامه‌هایی که با بنیادها و دستگاه‌های مختلف صورت گرفت این تعداد به ۹ هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافت.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman