متقاضیان مسکن ملی استان مرکزی بخوانند

متقاضیان مسکن ملی استان مرکزی بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۶ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، «احمد مرزبان» افزود: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک مورد نیاز را به این اداره کل تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری نکرده‌اند از دهم خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت http://tem.mrud.ir اقدام کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیان بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن، مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم و نیز افرادی که به‌دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در گام دوم فقط کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از سیزدهم خردادماه جاری تا اطلاع ثانوی، می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

مرزبان افزود: زمان‌بندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم، زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین مهلت بارگذاری مدارک از سوی متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز برای اطلاع رسانی لازم به زودی از طریق سامانه طرح اقدام ملی و پورتال این اداره کل به آدرس ww.markazi.mrud.ir و کانال اطلاع رسانی @rahshahrsazii اعلام می‌شود.

۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر در مراحل دوگانه طرح اقدام ملی مسکن ( اسفند و آذرماه سال گذشته) در این استان متقاضی بودند و ثبت‌نام کردند.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman