مسکن مهر بردسکن نیاز به امکانات دارد

مسکن مهر بردسکن نیاز به امکانات دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۹ | ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

بسیاری از اهالی و ساکنان مسکن مهر در شهرستان بردسکن خراسان رضوی از نبود امکانات و کیفیت نامناسب این مجتمع های مسکونی رضایت ندارند و خواستار پیگیری مسئولان برای فراهم شدن امکانات اولیه رفاهی و خدماتی در این مکان هستند.
به گزارش اخبار ساختمان، پروژه مسکن مهر شهرستان بردسکن مورد بی‌مهری قرار گرفته و مردم این منطقه با گذشت 8 سال همچنان از نبود امکانات رفاهی و خدماتی و آموزشی تفریحی بی بهره هستند، به همین منظور خبرنگار ایلنا در جمع ساکنان این منطقه حضور پیدا کرد و مردم مطالبات خود را از متولیان امر اعلام کردند.

عباس زاده یکی از ساکنان این منطقه گفت: ابتدا قرار بود واحدهای مسکونی به صورت کامل به متقاضیان واگذار شود که متاسفانه برخی از افراد در مرحله خاک گچ تحویل آنها داده شد و با هزینه خودشان مسکن خود را تکمیل کردند.

وی گفت: درحال حاضر با گذشت هشت سال متاسفانه مسئولان امر هیچ گونه امکانات رفاهی و خدماتی را دراین منطقه ایجاد نکرده اند.

اکبری یکی دیگر از ساکنان پروژه مسکن مهر بردسکن گفت: متاسفانه پروژه مسکن مهر بردسکن گویی از بافت شهری جدا افتاده است و مسئولان این منطقه را به فراموشی سپرده اند و هیچ فکری برای حل مشکلات این منطقه با گذشت هشت سال انجام نداده اند.

وی اظهار داشت: هر محله و یا منطقه ای باید دارای یکسری امکانات اولیه رفاهی و خدماتی باشد ولی پروژه مسکن مهر از حداقل امکانات محروم است و مسئولان تاکنون قول هایی را برای حل مشکلات این منطقه داده اند ولی هیچ یک از قول های آنها اجرایی نشده است.

یکی از فرهنگیان این پروژه گفت: در فصل تابستان همه ساله با افت فشار آب مواجه هستیم و طرف دیگر با توجه به اینکه این منطقه در حاشیه قرار گرفته است شاهد وجود حشرات موذی در خانه‌ها هستیم و هیچ فضای سبز و تفریحی و بازی برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان نداریم.

رضایی یکی از فرهنگیان پروژه مسکن مهر بردسکن افزود: مسئولان وقتی منطقه‌ای را احداث می کنند باید به زیرساخت های آن نیز از قبیل مسجد، فضای سبز، مدرسه، نانوایی و حمل و نقل عمومی توجه کنند که متاسفانه با گذشت هشت سال از بهره برداری از این پروژه هنوز هیچ یک از این امکانات رفاهی و خدماتی ایجاد نشده است و مردم این منطقه را رنج می‌‌دهد.

موسوی از دیگر ساکنان این پروژه افزود: پروژه مسکن مهر بردسکن با داشتن بیش از 220 واحد مسکونی حداقل هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و فاقد هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی است که ضرورت دارد متولیان امر نسبت به ایجاد فضاهای آموزشی، فرهنگی و تفریحی در این منطقه اقدام جدی انجام دهند.

یک نوجوان بردسکنی نیز از مسئولان خواست با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان این پروژه در زمین خاکی بازی کنند نسبت به احداث یک زمین ورزشی استاندارد اقدام کنند که جوانان و نوجوانان این منطقه نیز از فضاهای سبز و بازی نیز همانند دیگر مناطق شهر برخوردار شوند.

ایلنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،بردسکن 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman