مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

تامین زمین برای طرح مسکن ملی در تهران

تامین زمین برای طرح مسکن ملی در تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۸ | ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تامین زمین برای اقدام ملی تولید مسکن خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت خواه در کنفرانس ویدیویی و اختصاصی با محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ضمن ارائه گزارش از آخرین اقدامات ملی استان تهران اظهار داشت: تامین زمین برای ۲۳۵۳۰ واحد مسکن اقدام ملی به متراژ ۱.۸ میلیون متر مربع در تمام شهرستانهای استان تهران انجام شده است.

وی افزود: به زودی فراخوان انتخاب سازنده برای واحدهای اقدام ملی تولید مسکن براساس جدول مشخصات فنی سازندگان که شامل سنجش امتیازات فنی، مالی و مدیریتی است،اعلام خواهد شد و چهارچوب این اقدام با نظارت سازمان ملی زمین ومسکن صورت خواهد پذیرفت.

محبت خواه درباره پروژه تهرانسر گفت: طرح اقدام ملی زمان اتلاف وقت نیست و پس از ابلاغ کار به پیمانکاران می بایست، سازندگان و پیمانکاران کار را به سرعت و در سه شیفت کاری شروع کنند. در این زمینه همراه با شروع کار، مراحل اخذ مجوز و پروانه انجام خواهد شد و هیچ پروژه ای نباید معطل پروانه بماند.

محبت خواه همچنین از ارائه قیمت ساخت مسکن در طرح اقدام ملی به شورای مسکن استان تهران و طرح در شورای فنی استانداری خبر داد و گفت: در این زمینه تابع قوانین و تصمیمات شورای فنی استانداری و تامین شورای مسکن استان هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از ابلاغ برای مسئولان پروژه های اقدام ملی در هر شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته آتی مسئولان مرتبط مشخص خواهند شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman