معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تشریح کرد:

تصمیم جدید برای مساکن مهر فاقد متقاضی

تصمیم جدید برای مساکن مهر فاقد متقاضی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۱ | ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مسکن مهرهای فاقد متقاضی برای تکمیل‌شدن به زودی به مزایده گذاشته می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، مهرداد سالاری در حاشیه نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی واحدهایی که متقاضیان آنها توانایی تکمیل سهم آورده خود را نیز ندارند به منظور تعیین تکلیف سرمایه‌های ملی به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست به مشکلات مسکن مهرهای تکمیل نشده در سطح استان پرداخته شد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و تا پایان شهریور ماه ۶۷۰ واحد مسکن مهر در سطح استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی که متقاضیان هم سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند با کمک‌های دولتی مشکلات زیرساخت‌های آنها مرتفع و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سالاری به مشکلات پروژه ۷۰۰ واحدی چشمه سفید کرمانشاه هم اشاره کرد و اظهارداشت: مرحله اول این پروژه با بهره برداری از ۳۰۰ واحد افتتاح شده و اکنون مرحله دوم این پروژه مشتمل بر ۳۳۹ واحد با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی همراه است.

وی افزود: این پروژه مشکلاتی در زمینه تاسیسات زیربنایی دارد که مشکلات تامین برق و گاز و زیرساخت‌های ارتباطی آن مرتفع شده و تنها بحث آب و فاضلاب آن باقی مانده که نهایتا ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر در سطح استان تاکید کرد و گفت: باید تا پایان امسال پرونده مسکن مهرهای نیمه تمام در استان بسته می شود.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: هیچ کوتاهی و تأخیر در تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر کرمانشاه از مدیران مربوطه پذیرفته شده نیست.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،کرمانشاه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman