مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

مسکن مهر پارس‌آباد تا مرداد تکمیل می شود

مسکن مهر پارس‌آباد تا مرداد تکمیل می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۹ | ۱۳۹۹/۰۲/۲۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و تحویل باقیمانده واحدهای مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد مغان تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محبوب حیدری در جلسه هماهنگی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی پارس‌آباد گفت: از مجموع ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد تمامی عملیات اجرایی شامل محوطه‌سازی، آماده‌سازی، نصب شیرآلات و آسانسور ۴۷۲ واحد باقیمانده در مدت سه ماه آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از پروژه جاده چهارخطه پارس‌آباد – سربند تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پروژه احداث باند دوم پارس‌آباد - سه‌راهی سربند به طول ۲۰ کیلومتر است که هر کیلومتر این پروژه نزدیک ۵۰ تا ۶۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

حیدری بیان‌کرد: در صورت تامین منابع مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی ۱۰ کیلومتر آن امسال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره تاخیر در تکمیل این پروژه گفت: وجود تاسیسات معارض شامل فیبر نوری، گاز، برق و آب متاسفانه جلوی پیشرفت پروژه را گرفته است.

عدالت حاجی پور ،فرماندار شهرستان پارس‌آباد هم در این جلسه بر تکمیل پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: پروژه چهارخطه پارس‌آباد – سربند جزو اولویت اول شهرستان و اصلی‌ترین مطالبه مردم منطقه تکمیل این پروژه است.

وی بیان‌کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات مربوطه جهت انتقال تاسیسات معارض در محور پارس‌آباد – سربند انجام گرفته و در خصوص تامین منابع مالی پروژه چهارخطه پارس‌آباد به سه‌راهی سربند از محل اعتبارات شهرستانی ۱۰۰ درصد حمایت مالی خواهد شد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،پارس آباد 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman