استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم تسریع در اتمام مسکن مهر کرمانشاه

لزوم تسریع در اتمام مسکن مهر کرمانشاه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۶ | ۱۳۹۹/۰۲/۲۰

استاندار کرمانشاه با تاکید بر تسریع در اتمام واحدهای مسکن مهر در استان گفت: امسال باید سال جهش در رونق مسکن باشد.
به گزارش اخبار ساختمان، هوشنگ بازوند در شورای مسکن استان کرمانشاه، که در استانداری برگزار شد در خصوص تعداد واحدهای مسکن مهری که قرار است تا پایان امسال به اتمام برسد، اظهار داشت: ظرف مدت ۲۴ ساعت اطلاعات کامل این پروژه‌ها در اختیار فرمانداران شهرستانهای مربوطه به تفکیک قرار بگیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر قرار است امسال ۳۸۱۴ واحد مسکن مهر به سرانجام برسد لازم است در زیرساخت‌ها دستگاه‌های ذیربط از جمله برق، آب و … همکاری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ضروری است لیست جامعی از مسکن مهرها تهیه و مشکلات و موانع آن احصاء شود و به فرمانداران جهت رفع مشکلات ابلاغ شوند.

بازوند با توجه به اینکه تا پایان امسال ۱۲۵۶ واحد مسکن مهر دیگر در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت نیز به اتمام برسد، بیان داشت: بناست امسال پرونده مسکن مهر با بیش از ۵ هزار واحد بدون مشکل به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه گفت: از این تعداد مسئولیت ۳۸۱۴ واحد با راه و شهرسازی و ۱۲۵۶ واحد نیز با بنیاد مسکن است.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: همچنین ضروری است واحدهای مسکن مهری که به هر دلیلی مشکلات حقوقی دارند جزو طرح اقدام ملی آورده شود.

بازوند اظهار داشت: به هر میزان که مسکن مهر را به تعویق بیندازید و کار کارشناسی آن انجام نشود بدون شک از طرح اقدام‌ملی عقب خواهیم ماند.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ باید جهش در رونق مسکن ایجاد کنیم و به این منظور جلسات به طور هفتگی و مستمر برگزار خواهد شد تا مشکلات و موانع شناسایی و برطرف شوند.

بازوند افزود: اگر جهش تولید در بحث مسکن شکل بگیرد بدون شک می‌تواند در رونق صنایع دیگر مؤثر باشد و اشتغالزایی خوبی به دنبال داشته باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر یکی از نگرانی‌های مردم بحث مسکن است لذا تلاش در این مسیر تلاش برای رفع مشکلات مردم به حساب می‌آید و باید مسئولین ذیربط به این مساله اهتمام ویژه داشته باشند.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،کرمانشاه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman