مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

ثبت نام 25 هزار زنجانی در طرح مسکن ملی

ثبت نام 25 هزار زنجانی در طرح مسکن ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۱ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: نتایج ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و در شهر زنجان زمینی برای ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی تعیین شده است.
به گزارش اخبار ساختمانمسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار مهر به ثبت نام در طرح ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سه مرحله این طرح در استان انجام شد و در مجموع بیش از ۲۵ هزارو ۴۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: در مرحله اول طرح ملی اقدام مسکن تعداد ۹ هزار نفر در استان زنجان ثبت نام کردند و سهمیه استان در این مرحله تنها ۴ هزار واحد بودکه سه هزار و۷۰۰ نفر واجد شرایط شدند وبقیه ریزش کردند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در دور دوم ثبت‌نام دراسفند ۹۸ هم حدود ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و در مرحله سوم هم تنها در دو شهر آببر و قیدارهم بیش از ۴۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

بیات منش تاکید کرد: نتایج ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن اواخرهفته اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و در شهر زنجان زمینی برای ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی همچنین ظرفیت زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان برای تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی را دو هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: احداث ۲۰۰۰ واحد در این زمین‌ها پیش‎بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه فراخوان برای دعوت از پیمانکاران و انبوه‌سازان برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی تولید مسکن انجام شده است، افزود: ۶۰ سازنده وپیمانکار پس از فراخوان مراجعه و پرونده‌ها به شکل الکترونیکی ارسال و بررسی شده و از بین اینها ۱۸ شرکت برای ساخت مسکن انتخاب شده است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman