فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:

پایان بلاتکلیفی زمین های مسکن فرهنگیان

پایان بلاتکلیفی زمین های مسکن فرهنگیان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۰ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۶

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: پنج هکتار از زمین مسکن فرهنگیان سرانجام پس از ۱۹ سال بلاتکلیفی بعد از تأیید کارشناسان تحویل فرهنگیان خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، مجید درویشی در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اعلام کرد: سرانجام پس از ۱۹ سال بلاتکلیفی پنج هکتار از ۳۰ هکتار زمین مسکن فرهنگیان بعد از تأیید کارشناسان از نظر توپوگرافی و مقاومت زمین، تحویل فرهنگیان می شود.

وی در ادامه با اشاره به شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) اظهار کرد: صددرصد مدارس ابتدایی شهرستان اسدآباد به شبکه اجتماعی دانش آموزی متصل بوده و ۶۰ درصد از دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند و در حال حاضر تنها تعداد کمی از روستاها که کمتر از ۳۰ خانوار هستند، از اینترنت برخوردار نبوده که باید مشکل این تعداد روستاها که در مناطق روستایی کوهستانی قرار دارند، برطرف شود.

درویشی همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت معلم بیان کرد: با توجه به بحث کروناویروس و طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در برنامه های مقام بزرگداشت معلم با حفظ شأن معلم حتماً باید به بحث فاصله گذاری های هوشمند توجه داشته و از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه های هفته معلم بهره برد.

وی در پایان از تخفیف عوارض نوسازی ساختمان فرهنگیان شهرستان توسط شهرداری به مناسبت هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از رتبه های برتر استان همدان معرفی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم اظهار کرد: در سال جاری با مشارکت دو نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان سک مدرسه روستایی و یک پژوهش‌سرای دانش آموزی و کتابخانه تخصصی در شهر اسدآباد احداث خواهد شد.

غلامرضا همایی‌لطیف با اشاره به هفته بزرگداشت معلم گفت: تجلیل از ۷۰ معلم بازنشسته، تجلیل از ۱۵ معلم نمونه استانی و شهرستانی، غبارروبی مزار شهدای فرهنگی، راه اندازی پویش سپاس معلم در فضای مجازی و اهدای جوایز به بهترین جملات در رابطه با مقام معلم از جمله برنامه هایی است که در این شهرستان با رعایت طرح هوشمند فاصله گذاری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه از توزیع درسنامه در قالب بسته های آموزشی برای دانش آموزان روستایی و عشایر خبر داد و یادآور شد: این بسته های آموزشی در هفته جاری بین دانش آموزان عشایر و روستایی که به اینترنت دسترسی ندارند، توزیع خواهد شد.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman