عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد:

تامین زمین برای مسکن حاشیه نشینان

تامین زمین برای مسکن حاشیه نشینان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۹ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۴

عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران از تأمین زمین برای برنامه ساخت ۴۵ هزار واحد مسکونی در محدوده و اراضی هدف بهسازی و نوسازی خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سید محمد آئینی در نشست ستاد مدیریت پروژه ساخت ۱۴۵ هزار واحد مسکونی ضمن تاکید بر اهمیت اهداف و اقدامات ستاد به تأثیرگذاری این اقدامات بر نوسازی بافت‌های هدف اشاره و تصریح کرد: با فعال شدن پروژه‌ها، برای ساخت ۱۴۵ هزار واحد مسکونی که شامل تأمین تسهیلات کم بهره برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های ناکارآمد شهری و نیز ساخت ۴۵ هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران است، می‌توان به تأثیرات اهرمی این اقدامات در شتاب‌بخشی به روند نوسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی حاشیه‌نشینی در وسعت بسیار گسترده امیدوار بود.

وی افزود: با تولید این واحدهای مسکونی در اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شهری ایران، چند ده هزار مسکن ناامن و کم دوام نیز در بافت‌های ناکارآمد شهری، نوسازی و مقاوم خواهند شد.

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین از همکاری سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص تأمین زمین برای برنامه ساخت ۴۵ هزار واحد مسکونی در محدوده و اراضی هدف بهسازی، نوسازی و تولید مسکن خبر داد.

در ادامه این نشست، مجید روستا عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری و مدیر پروژه ساخت ۱۴۵ هزار واحد مسکونی، از اقدامات انجام شده برای پیگیری‌های لازم جهت تأمین زمین مورد نیاز توسط ستاد مدیریت پروژه مذکور تقدیر کرد.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman