عرضه سه شرکت دیگر شستا در بازار بورس

عرضه سه شرکت دیگر شستا در بازار بورس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۷ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۳

مدیرعامل تامین سرمایه تامین از بورسی شدن این شرکت و عرضه اولیه سهام آن روزهای آتی خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سلمان خادم المله به عرضه دیگر سهام مجموعه شستا در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: در راستای عرضه و واگذاری دیگر سهام مجموعه شستا در بازار سهام، عرضه سهام سرمایه‌گذاری سیمان تامین و سرمایه‌گذاری عمومی تامین نیز در حال طی مراحل نهایی است و به‌زودی شاهد عرضه سهام این شرکت‌ها در بازار سهام خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین در همین راستا به معرفی ظرفیت‌های صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آوید پرداخت و گفت: این صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت در فرابورس ایران قابل معامله است و حداقل سود آن نیز ۲۰ درصد است.

به گفته خادم‌المله، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، مانند صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر صدور و ابطال هستند، ولی مشابه یک سهم در بازار سرمایه معامله و قیمت آن در نتیجه عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.

وی صندوق «گنجین» را اولین صندوق مبتنی بر صدور و ابطال که در فرابورس معامله می‌شود، دانست و گفت: معاملات ثانویه صندوق آوید از طریق فرابورس امکان‌پذیر است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها یا از طریق سیستم معاملات برخط، واحدهای این صندوق را بخرند.

خادم‌المله مزایای این صندوق را سود روزشمار حداقل ۲۰ درصد، داشتن بازارگردان، امکان انجام معاملات واحدها به صورت آنلاین وشفاف‌بودن عنوان کرد.

ایلنا

برچسب ها:

سیمان شستا ،بورس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman