طرح مسکن ملی در زنجان جانمایی شد

طرح مسکن ملی در زنجان جانمایی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۹ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تجربه نشان داده که طرح‌های احداث مسکن در غرب شهر زنجان، وارد بورس بازی نمی‌شود و اغلب واحدهای ساخته شده مورد استفاده متقاضیان قرار می‌گیرد، از این جهت عمده بارگذاری اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز در این منطقه خواهد بود.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود بیات منش با بیان اینکه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان پتانسیل مناسبی از جهت وجود زمین های خالی چه دولتی و چه تعاونی وجود دارد، افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن را فرصتی می دانیم تا از ظرفیت زمین های خالی موجود در غرب شهر زنجان استفاده شود.

وی بابیان اینکه زمین های مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان مهیا است، اظهار داشت: تا کنون تعیین زمین برای احداث ۶ هزار واحد از مسکن های طرح اقدام ملی، قطعی شده و اجرای پروژه ها در آستانه واگذاری به پیمانکاران است.

گفتنی است دهه فجر سال ۹۸، کلنگ احداث سه هزار واحد از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در گلشهر کاظمیه زنجان به زمین زده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه شهروندان زنجانی برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن استقبال قابل توجهی داشتند، گفت: حجم تقاضا چنان بود که با پیگیری های انجام شده، سهم شهر زنجان از سه هزار واحد به ۹ هزار واحد در این طرح افزایش پیدا کرد.

وی افزود: تاکنون از بین متقاضیان تایید شده طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان، پرونده ۲ هزار و ۶۲۰ نفر برای انجام فرآیندهای پرداخت آورده متقاضیان و نیز اعطای تسهیلات تکمیل شده است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman