افزایش قیمت شن و ماسه ممنوع است

افزایش قیمت شن و ماسه ممنوع است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۴ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۱

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با تاکید بر اینکه قیمت شن و ماسه پس از بررسی‌های کارشناسی و آنالیز هزینه‌های تولید اعلام خواهد شد، گفت: تا ابلاغ تصمیمات جدید، کارخانه‌های شن و ماسه موظف به رعایت قیمت مصوب قبلی هستند.
به گزارش اخبار ساختمان، حمید شکری در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شن و ماسه مراغه افزود: به زودی درخواست افزایش قیمت شن و ماسه از سوی واحدهای تولیدی شن و ماسه بررسی و نتیجه پس از تصمیمات اساسی ابلاغ می شود.

وی گفت: افزایش خودسرانه و غیرمتعارف قیمت شن و ماسه ممنوع بوده و در صورت گزارش برخورد خواهد شد.

شکری اضافه کرد: اصلاح قیمت شن و ماسه تولیدی در این شهرستان براساس نظر کارشناسی و ارزیابی های دقیق انجام خواهد شد که این امر به مصلحت تولید کننده و مصرف کنندگان نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نقش مهمی در توسعه منطقه ایفا می کنند گفت: همراهی و مشارکت این واحدها، زمینه ساز تسریع و تسهیل در روند طرح های عمرانی و حتی عام المنفعه خواهد بود.

شکری افزود: واحدهای تولیدی شن و ماسه که از مهم ترین فعالان بخش خصوصی در عرصه تولید هستند، همواره در کنار و همراه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ویژه در زمان های بحرانی بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: حمایت از واحدهای تولیدی همواره رسالت دولت تدبیر و امید بوده و در این راستا نیز مشکلات پیش روی آنها احصا و تدبیر لازم برای رفع آنها انجام می شود که این امر منجر به رونق اثبات تولید و اشتغال خواهد شد.

۵ واحد تولیدی شن و ماسه در مراغه فعال است که برای بالا بردن قیمت اقدام به تعطیلی این واحدها کرده بودند که با اعتصاب کامیون داران و به تبع آن تعطیلی برخی طرح های عمرانی شده بود.

در حال حاضر قیمت هر تن شن و ماسه ۱۸ هزار تومان است.

ایرنا

برچسب ها:

قیمت شن و ماسه ،مراغه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman