بازار مسکن زنجان در رکود به سر می برد

بازار مسکن زنجان در رکود به سر می برد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۰۷ | ۱۳۹۹/۰۱/۳۱

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، گفت: در ایام کرونا مشاورین املاک تعطیل بودند و خرید و فروش نداشتیم.
به گزارش اخبار ساختمان، ابوالفضل طاهری افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس مسکن در شرایط پایدار قرار دارد و شاهد افزایش قیمت نیستیم.

وی با اشاره به اینکه در طی 40 روز اخیر مشاورین املاک تعطیل بودند و به نظر می‌رسد، قیمت‌ها تغییری نکرده است، گفت: البته در این بازار هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، تصریح کرد: امیدواریم شرایط ثابت باشد و متقاضیان نیز بتوانند مسکن تهیه کنند.

وی همچنین در ارتباط با بحث اجاره بها نیز گفت: سال گذشته شاهد افزایش قیمت بودیم، اما امیدواریم امسال قیمت ثابت باشد و شاهد همکاری موجران باشیم.

طاهری همچنین در ارتباط با تعداد مشاورین املاک فعال در زنجان گفت: از سال قبل مجوز جدیدی در استان صادر نشده است، چون با توجه به غربالگری صورت گرفته جلوی فعالیت آنها گرفته شد و تقریبا در برهه‌ای از زمان به شرایطی رسیدیم که تعداد مشاورین املاک بدون مجوز به صفر رسید.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان افزود: اینکه کسانی پس از آن اقدام به کار کرده باشند، قابل پیش‌بینی نیست، اما حدودا در زنجان 750 واحد مشاوره املاک فعال است.

فارس

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman